logare  |  registrare

Management

Tipologia comportamentului de cumparare si factorii ce influenteaza consumatorul
Tipologia cercetarilor de marketing
  • Tipologia cercetarilor de marketing
  • Avand in vedere aria cercetarilor de marketing care este foarte complexa a fost necesara o delimitare a cercetarilor de merketing dupa cateva criterii importante: dupa obiectul cercetarii, dupa...
Teoria şi organizarea managementului american. Analiza managementului în cadrul firmei “IBM”
Studierea pieții
  • Studierea pieții
  • Piața reprezintă un ansamblu de informații cuantificabile în legătură cu importanța, structura și evoluția vînzărilor unui produs
Structuri organizaţionale
  • Structuri organizaţionale
  • Structura se referă la dimensiunea statică a unei organizaţii, la elementele sale invariabile care s-au cristalizat într-o configuraţie stabilă.
Structura organizatorică
  • Structura organizatorică
  •   Structura sau forma unei organizaţii depind de funcţia sa. Organizaţiile evoluează de la unităţi funcţionale singulare la unităţi complexe implicate într-un mare număr de...
Structura organizatorică
  • Structura organizatorică
  •  Structura sau forma unei organizaţii depind de funcţia sa. Organizaţiile evoluează de la unităţi funcţionale singulare la unităţi complexe implicate într-un mare număr de activităţi,...
Strategia şi structura firmelor japoneze
  • Strategia şi structura firmelor japoneze
  • Se ştie, că particularitatea esenţiala a sistemului japonez de valori este orientarea le echipa şi devotamentul faţa de organizaţie.Pentru a ne convinge încă o data de aceasta, să analizăm...
Strategia concurenţială
  • Strategia concurenţială
  • Există mai multe metode de micşorare a preţului de cost cu menţinerea concomitentă a calităţii la nivelul celei medii pe ramură. Unele metode sunt legate de experienţa firmelor în producerea...
Sistemul serviciilor publice din economia naţională
Sistemul informational in cercetatile de marketing
  • Sistemul informational in cercetatile de marketing
  • Sistemul informational in cercetatile de marketing este alcatuit dintr-un ansamblu structural de procedee implicand programe, modele de calcul, echipamente, persoane, modalitati de prezentare toate...
Sistemul de marketing al instituţiei de învăţământ superior
Sistemul  de  management  educaţional
  • Sistemul de management educaţional
  • Managementul educaţional -  proces de gestiune a resurselor economice şi pedagogice la nivel de sistem şi proces de învăţământ
Sisteme de organizare spațială a întreprinderii
  • Sisteme de organizare spațială a întreprinderii
  • Tipul de producție este o stare organizatională determinată de nomenclatorul de produse ce urmează a fi prelucrat, volumul producției fabricate, gradul de specializare al întreprinderii și...
Sisteme de management
  • Sisteme de management
  • MPO poate fi definit ca un sistem de management bazat pe determinarea riguroasă a obiectivelor până la nivelul executanţilor, care participă nemijlocit la stabilirea lor şi pe corelarea strânsă a...
Serviciile publice centrale şi locale din România
  • Serviciile publice centrale şi locale din România
  • Administraţia publică reprezintă sistemul în care se desfăşoară activitatea de organizare a executării şi de execuţie concretă a legii. Această activitate se realizează de către autorităţile...
Serviciile publice
  • Serviciile publice
  • Legea “Serviciului public” ne dă o amplă lămurire despre însemnătatea şi rolul serviciilor publice chemate să deservească populaţia, el desemnează o activitate, prin intermediul...
Rolul resurselor umane in cadrul managementului inovatiei
Rolul culturii organizationale in promovarea inovatiilor
Reproiectarea managerială și impactul asupra performanțelor manageriale
Se vinde acest portal, doritorii pot contacta la adresa de email sursa.md@gmail.com